כל בעל עסק, חדש או וותיק, אשר מעוניין במהלך מיתוג אינטרנטי- דיגיטלי, חייב להגדיר לעצמו את הייעדים, את המטרות, וכמובן את השיטה.
המדיה הדיגיטלית העכשווית מוצפת בפלטפורמות מכל סוג אפשרי. אפשר בקלות להתבלבל, ואם אתה בעל עסק, ואתה מרגיש מבולבל, זה בסדר.
בטח, שאלת את עצמיך לא פעם, עם מה מתחילים? איזה אתר כדאי לבנות? האם כדאי בקמפיין שיווק ברשתות חברתיות? אולי עדיף קידום ממומן בגוגל?
אין תשובה אחידה לכל השאלות הללו. כל מקרה לגופו, לכל עסק יש להתאים את המערך בצורה ספציפית, ותוצאות שהושגו בעסק אחד, לא בטוח שיושגו בעסק אחר.
אז מה מאיפה מתחילים?
השלב הראשון בהליך המיתוג, הוא תביעת הרגל בעולם הדיגיטל, ובמילים אחרות פיתוח אתר אינטרנט. בשוק קיימים אלטרנטיבות רבות, מפתות, אבל הסוף ידוע מראש. זו אולי קלישאה, אך בתחום הזה, מה שזול, כמעט בטוח שאינו טוב, אך גם מה שיקר, אינו בטוח שאיכותי יותר מהרגיל.

אז איך בוחרים את המפתח או את החברה הנכונה?
ראשית חפשו את הממוצע. מן הסתם מחיר זה, ישקף את טווח המחירים המצוי לפרויקט שלכם, וכך תוכלו להיות די בטוחים שהתוצאה תהיה מספקת.
חפשו את המפתח או את החברה, להם תרגישו את החיבור הטוב ביותר. השיחה זורמת? היחס אישי? ישנה אינטראקציה בינכם? כנראה שמצאתם את תמה שאתם מחפשים.
שום חברה לא תצליח לנחש מה שאתם באמת רוצים. שיתוף הפעולה צריך להיות מלא, ענייני ורלוונטי.
רשמו לעצמיכם בדיוק מה אתם רוצים, מה אתם צריכים, ועל מה אתם חולמים.
תתפרעו עם הדמיון ועל תחסירו פרט. אם משהו יחרוג מהנורמלי, מפתח האתרים יודיע לכם על כך, אבל אל תוותרו על הזכות שלכם, לקבל בדיוק את מה שאתם רוצים. אל תמעיטו בערכם של הגרפיקאים, עורכי התוכן ושאר הצוות הכללי. כל אחד משלים את השני, ורק יחד ניתן להרכיב פסיפס מרהיב ומרשים.
לאחר שבניית האתר הושלמה, תוכלו לבחור במגוון אפיקי קידום ושיווק. פייסבוק, גוגל ושאר רשתות חברתיות, מציבות אלטרנטיבות רבות ומטורפות לקידום ושיווק, אך יש לבחור בדרך הנכונה בקפידה. אנו ב-BMARK מאפשרים לכם ליצור את המיתוג עליו חלמתם. פיתוח האתר שלכם, בהתאם לרצונות שלכם ולצרכים שלכם, ופיתוח מערך שיווק וקידום ברשתות חברתיות ובמנועי החיפוש.

כתוב תגובה